3c8f1809bcc055a25c33161f2c104667a10d77c1.jpg

AQUAHOUSE Loyalty

What is AQUAHOUSE Loyalty?

AQUAHOUSE Loyalty is our loyalty program

The program allows its members to benefit from additional discounts on all services in the complex. The amount of discount you can use depends on your level in the program:

  • Basic (if your turnover in the complex exceeds 100.00 BGN) – 10% discount on all services

  • Classic (if you turnover in the complex exceeds 499.00 BGN) – 15% discount on all services

  • Exclusive (if your turnover in the complex exceeds 1500.00 BGN) – 20% discount on all services

Вие получавате още:

  • Гарантиран достъп до паркинг в комплекса и съблекални Comfort (за притежателите на карта Exclusive)

  • Като член на програмата за лоялност на AQUAHOUSE Thermal & Beach Вие ще имате възможност да получавате информация за специални промоционални оферти, новини за бъдещи събития, бонуси и други преференции.*

*За целта е необходимо да сме получили в попълненото от Вас заявление за участие в програмата, изричното Ви съгласие за използване на предоставените от Вас лични данни за маркетинговите цели на AQUAHOUSE Thermal & Beach.

Предоставените преференциални условия при използване на AQUAHOUSE Loyalty card не се комбинират с други актуални промоции на AQUAHOUSE Thermal & Beach.

Условия за членство в AQUAHOUSE Loyalty:

  • Всеки гост на Aquahouse Thermal & Beach има право да стане член на AQUAHOUSE Loyalty след първото посещение в комплекса и ползване на която и да е от нашите услуги.

  • За целта е необходимо да бъде попълнено Заявление за издаване на карта за лоялност.

Общи условия за ползване на клубната карта AQUAHOUSE Loyalty card:

  1. AQUAHOUSE Loyalty card се издава от и остава собственост на „Карачи“ ЕАД.

  2. Издаването на клубна карта AQUAHOUSE Loyalty card се извършва след попълване на Заявление за издаване на карта, подписано от картодържателя и представено лично на рецепция в AQUAHOUSE Thermal & Beach.

  3. Посочените в Заявлението лични данни ще бъдат използвани само за целите на програмата за клиентска лоялност и ще бъдат обработвани съгласно политиката за защита на личните данни на „Карачи“ ЕАД.

  4. Заявлението за издаване на карта е индивидуално.

  5. Членове на програмата могат да бъдат пълнолетни физическа лица. Физическо лице, което е член на AQUAHOUSE Loyalty има право да получи персонална карта и има право само на една карта за лоялност.

  6. Привилегиите по AQUAHOUSE Loyalty card се ползват само при представяне на карта и документ за самоличност.

  7. Всеки нов член получава своята AQUAHOUSE Loyalty card на място в AQUAHOUSE Thermal & Beach при попълване на Заявление за членство в програмата.

  8. Издаването на картата е безплатно.

  9. В случай, че клубната карта бъде изгубена, открадната или унищожена, притежателят й трябва при първа възможност да се свържи с нашия отдел „Връзки с клиенти“, тел: +359 52 812 812, info@aquahouse.bg.

10 .AQUAHOUSE Thermal & Beach не носи отговорност за неправомерни действия или злоупотреби на трети лица с индивидуалната карта за лоялност за периода от настъпването на обстоятелства на кражба, загуба или унищожаване до съобщаването им.

  1. AQUAHOUSE Loyalty card не е банкова карта и не е средство за разплащане.

  2. AQUAHOUSE Thermal & Beach запазва правото да променя условията за ползване на карти. AQUAHOUSE Loyalty card по всяко време без допълнително предизвестие. Всяка една промяна ще бъде обявявана и на сайта www.aquahouse.bg.

  3. Картата за лоялност е валидна само за AQUAHOUSE Thermal & Beach.